Een conversie is het moment waarop een bezoeker van een website over gaat tot aankoop, informatie aanvraagt, een e-book download of een vergelijkbare commerciële actie uitvoert. Het aantal conversies wordt […]
Een conversie is het moment waarop een bezoeker van een website over gaat tot aankoop, informatie aanvraagt, een e-book download of een vergelijkbare commerciële actie uitvoert. Het aantal conversies wordt […]
SERP staat voor Search Engine Results Page of “zoekmachine resultaat pagina” in het Nederlands. Dit is de pagina die je te zien krijgt zodra je een zoekopdracht hebt gegeven aan […]
Een sitemaps is een overzicht van URL’s binnen je website. Ze geven een overzicht van de structuur van je website. Het is dus een soort plattegrond. Er zijn twee soorten […]
Je hebt er wellicht wel eens van structured data, Schema.org en JSON-LD gehoord. Misschien heb je ook mee gekregen dat het steeds belangrijker is om dit toe te voegen aan […]
Je nieuwe website staat live, maar hoe laat je dit nu aan Google weten zodat jouw website zo snel mogelijk in Google te vinden is. Het gebruik van Google Search […]